Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(1)
Autor
Młyniec Eugeniusz (1953- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Etyka
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Metodologia
(1)
Opinia publiczna
(1)
Propaganda
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Wykład
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Jest to pierwsze w piśmiennictwie polskim kompleksowe ujęcie problematyki opinii publicznej rozpatrywanej zarówno od strony teoretycznej, jak i metodologicznej (opinia publiczna jako przedmiot badań). Na uwagę zasługuje układ opracowania, podporządkowany potrzebom dydaktycznym. Jest to bowiem syntetyczna prezentacja 17 jednostek wykładowych. Obejmuje ona wszystkie węzłowe kwestie związane z definiowaniem opinii publicznej, jej rolą w demokratycznym systemie politycznym oraz jej badaniami, mającymi istotne znaczenie dla podejmowania decyzji politycznych, strategii rywalizacyjnych w wyborach oraz dla kształtowania kultury politycznej. Biorąc pod uwagę zakres treści opracowania, uważam je za kompletne i przydatne studentowi politologii, któremu wiedza o opinii publicznej i metodach jej badań jest niezbędna. - [Fragment recenzji prof. dr hab. Andrzeja Antoszewskiego]
SPIS TREŚCI
Wstęp
WYKŁAD I
Opinia publiczna - wokół teorii (część pierwsza)
WYKŁAD II
Opinia publiczna - wokół teorii (część druga)
WYKŁAD III
Publiczność (część pierwsza)
WYKŁAD IV
Publiczność (część druga)
WYKŁAD V
Manipulacje opinią publiczną
WYKŁAD VI
Czynniki kształtujące opinię publiczną
WYKŁAD VII
Opinia publiczna a propaganda (część pierwsza)
WYKŁAD VIII
Opinia publiczna a propaganda (część druga)
WYKŁAD IX
Etyczne i prawne aspekty badań opinii publicznej
WYKŁAD X
Opinia publiczna a legitymizacja polityczna
WYKŁAD XI
Historia badania opinii publicznej
WYKŁAD XII
Badania opinii publicznej
WYKŁAD XIII
Metodologia badań opinii publicznej
WYKŁAD XIV
Techniki badawcze opinii publicznej
WYKŁAD XV
Metody badań opinii publicznej
WYKŁAD XVI
Badania telefoniczne
WYKŁAD XVII
Marketing polityczny a opinia publiczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.65 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej